Vízóra csere folyamata

Telefonos

Ügyfélszolgálat

0-24 órás hibabejelentés
06 70 336 83 61

Online

Ügyfélszolgálat

Személyes

Ügyfélszolgálat

1103 Budapest,
Noszlopy utca 9-11.

kedd 13:00-17:00,
csütörtök 13:00-17:00

Mellékvízmérő csere a DMRV teljes szolgáltatási területén

A Prim-met Kft. a DMRV Zrt. minősített partnere. Társaságunk teljes körűen végzi a kötelező vízóra cserét és ezzel együtt a hivatalos üzembe helyezést, továbbá az ezzel együtt járó adminisztrációt. Magánszemélyek és cégek megrendelését egyaránt várjuk! Társasházak részére egyedi kedvezmények!

Szolgáltatásunk a következőket tartalmazza:

– a munkavégzéshez szükséges segédanyagot

– vízórát a szükséges mennyiségben

– szerelési munkadíjat

– plombacserét

– kiszállást

– az ügyintézést, illetve az adminisztrációt, a DMRV Zrt. felé történő ügyféladatok és dokumentumok elküldéséig

– 2 év teljes körű jótállást

Mérőink rádiós leolvasásra előkészítettek, melyhez a későbbiekben bármikor csatlakoztatható a rádiós egység.

Vállaljuk új mérők, vagy áthelyezett mérők tervezését engedélyezetését.

Ha megbízható és szakképzett szerelőkkel dolgozó társaságot keres a kötelező mellékvízmérő cserék, új vagy áthelyzetett vízmérők tervezésének és kivitelezésének elvégzéséhez, válassza bizalommal a Prim-met Kft.-t!

Vízórák cseréjének menetrendje

Szívesen állunk rendelkezésére, amennyiben mellékvízmérő cseréje kötelezővé vált Önnek az évfolyamán. Javasoljuk, hogy a munkálatokat az év elején / közepén rendelje meg, így költséghatékonyabb munkavégzést tudunk vállalni.

Amennyiben a DMRV felszólította Önt, hogy hitelesítse mellékmérőjét, úgy a teendője a következő:

Telefonos ügyfélszolgálati kollégáink minden hétköznap 8:00-tól 17:00-ig állnak rendelkezésükre a következő telefonszámon: 06 (1) 872-83-3006 (1) 872-83-30vagy e-mailben: ugyfel@primmet.hu

1) Milyen adatok szükségeltetnek egy munka megrendeléséhez?
– Fogyasztó neve,

– Ingatlan pontos címe, ahol a mellékmérő(ke)t cserélni kell,
– Fogyasztó elérhetősége (telefonszám),
– Cserélendő mellékvízmérő darabszám.
– Van-e krómozott előlap a mérőn (falazó dobozos mérő)
– Elzárók állapota
– ha nem biztos bármelyik kérdés pontos megválaszolásában, kérjük küldjön e-mailban képet a merőhelyről az ugyfel@primmet.hu címre

Adatok egyeztetése után, munkatársaink a megrendelő kérésének megfelelően időpontot adnak a munkálatokra.
2) Munka menete:

Tárgy évben lejáró mérőcsere esetén:

– Applikációval történik a csere, papír alapú dokumentum NEM készül! Kérjük készítse elő az csere értesítőt vagy vízszámlájának azon oldalát amelyen a készülékhely kódok fel vannak tüntetve. Ennek hiányában nem tudjuk a cserét applikációval elvégezni.
– Applikációval történő cserénél nincs szükség közös képviselet aláírásra!

Újszerződés esetén:
– Papír alapú munkavégzés történik, szükség lesz a dokumentumok közös képviselővel történő aláíratására:
Beadandó dokumentumok:

  • Mellékszolgáltatási szerződés
  • Vázlatrajz
  • 60 napnál nem régebbi tulajdoni lap vagy 60 napnál nem régebbi adásvételi szerződés
  • ha szükséges, akkor tulajdonos hozzájárulások

Milyen egyéb teendőm van?

Csere dokumentumon fel kell tüntetni a mérőállás / mérőállások készülék helyszámát is. Ezt legyen kedves a szerelés időpontjára előkészíteni. Mindezt megteheti egy számlaösszesítésből vagy esetleg a felszólító levélből. FONTOS: Amennyiben az Ön ingatlanjában több mellékvízmérő található, így Önnek több készülékhely száma is van.

A hivatalos formanyomtatványon, amit Ön is alá ír, mint tulajdonos vagy, mint bérlő (meghatalmazás felmutatása ellenében jogosult), szükségeltetik a Közös Képviselő / Társasházkezelő / Fővízmérő befizető aláírása is.

Munkatársunk a szerelés elvégezte után ott hagyja az Ön lakásában ezt a nyomtatványt, amit utólagosan alá tud íratni a Közös Képviselővel / Társasházkezelővel / Fővízmérő befizetőjével. Kérjük a Fővízmérő befizetőjének aláírását követően juttassa vissza a dokumentumot hozzánk:

Személyesen ügyfélfogadási időben az ügyfélszolgálati pontjainkon
vagy postai úton egyszerű levélként feladva cégünk ügyfélszolgálati központjába, a Prim-met Kft. címére (1103 Budapest Noszlopy utca 9-11).

Mi a teendő, ha az ingatlanomnak nincs közös képviselője/társasházkezelője?

Amennyiben Önnek kertes háza van, ami fővízmérővel rendelkezik, viszont nem Ön a fővízmérő tulajdonosa (például osztott ingatlan esetén), úgy legyen kedves a fővízmérő befizetőjével aláíratni.

Mi a teendő, ha közös képviselő, társasházkezelő váltás folyamatban van az Ön ingatlanjában?

Célszerű ilyenkor várni, amíg a váltás megtörténik, hogy mindenképp szerepeljen a hivatalos formanyomtatványon a fővízmérő befizetője.
3) Mik a munkálatok költségei?

Árainkról telefonon illetve e-mailen tudunk tájékoztatás adni.

Költségeink a következőt tartalmazzák: Kiszállás, anyagköltség, szerelési díj, plomba felhelyezése, adminisztráció.

Új vízmérők kialakítása vagy áthelyezése esetén helyszíni műszaki szemlét követően tudunk hozzávetőleges ajánlatot adni a munkálatokról.

Duguláselhárítás

0-24 órás hibabejelentés